رفیعی ، استاد اشتباهات داوری مقابل استقلال
تاريخ : سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, | 14:37 | نویسنده : babak

داور دیدار استقلال و مس روز خوبی را پشت سر نگذاشت و با اشتباهات تاثیر گذار خود باعث رقم خوردن نتیجه ای غیر از آنچه استقلال مستحقش بود شد .

رفیعی در نگرفتن پنالتی برای استقلال سابقه درخشانی دارد ،  وی در نیم فصل نخست رقابت ها نیز  در بازی استقلال و راه آهن اشتباهی فاحش به ضرر آبی ها داشت و خطای پنالتی مدافع راه آهن روی فرهاد مجیدی را نگرفت تا استقلال در مقابل تیم علی دایی متوقف شود. بعد از آن بازی، گفته می شد کمیته داوران رفیعی رابه صورت مخفیانه محروم کرده است که البته خبر آن به صورت رسمی اعلام نشد.

امروز هم رفیعی با اشتباهاتش به شکست استقلال در این دیدار کمک بسیاری کرد ، رفیعی که در صحنه ای خطای عمد هند بازیکن تک کارته مس را ندیده گرفت آنها را از ۱۰ نفره شدن نجات داد و در ادامه بازی با مس کرمان، صحنه مشابه بازی با راه آهن اتفاق افتاد و در حالی که مدافع مس کرمان دست علی حمودی را کشید و خطا را تا درون هجده قدم ادامه داد، باز هم رفیعی دستور به ادامه بازی داد.

امیدواریم داورانی برای بازی های اینچنینی انتخاب شوند که در حد و اندازه نام استقلال باشند تا باز هم استقلال از اشتباهات اینچنینی داوری ضربه نخورد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین